Verdidebatt

Roma 3000 - lanserer Å appen.

Enklere liv – bedre oversikt – sparer masse penger - et priskutt på 10 % på varene de selv handler mest. Og 10 % kutt på fersk frukt og grønt. Fokus på kundene.

Dette er en kommentar. Den gir uttrykk for skribentens analyser og meninger.
– Kunden er vår øverste sjef, og skal få personlige priskutt på varene de handler mest. Ikke de varene som dagligvarekjedene ønsker å selge. «Å» e nå din, sier administrerende direktør i Roma 3000, Sole Obert Beitan- til alle Roma 3000 sine kunder.
Roma 3000 har under utviklingen av «Å» hele tiden hatt fokus på kundens behov og å gjøre det enkelt. Dermed sparer du penger hver gang du handler, sier Beitan.
Takk - takk sier vi, til Roma 3000, de underkuede, saueflokken som biter på. Før vi villig vekk registrerer den nye appen som viser når vi sist kjøpte Farris, melkesjokolade og intimdusj - eller lokalavisa.
Eller gir bort bankkortopplysninger som avkler vårt økonomiske hverdagsliv.

Alt dette samtidig som den nye appen  utelukker dem som ikke har smarttelefon eller som ikke vil gi fra seg bankkortopplysninger, eller annen personlig informasjon, og som først og fremst bare ønsket noen billige grønnsaker.

Rimelige grønnsaker, uten å måtte selge sjela si til Roma 3000 og alle de andre uselviske nøkterne husbankhusbyggende kjøpmenn som knapt har til maten, og som utelukkende har FOKUS PÅ KUNDEN.
På spørsmål fra pressen, om det ikke hadde vært enklere å sett ned prisen uten alt styret med apper, som koster penger å utvikle, og som utelukker en del kunder som kanskje kunne trengt å spare en slant ekstra – så hadde direktøren allerede hastet videre – til bilen som ventet – med privatsjåfør.
Tænkju !

Les mer om mer disse temaene:

Vårt Land anbefaler

1

1

Annonse
Annonse

Les dagens papirutgave

e-avisen

Mer fra: Verdidebatt