Empati er kompetanse

Ein kunne kanskje tru at ei av bjøllene til taxisjåføren skulle ringa, men det gjorde ho ikkje.

Norske drosjar får 3,8 millionar rekvisisjonar i året for å frakta ein eller fleire pasientar til og frå behandling. Men det ser ikkje ut til å vera særleg fokus på opplæring i «tilrettelagt­ transport», skriv Ann Kristin van Zijp Nilsen.
Publisert Sist oppdatert

– Du får ikkje lenger sitja her framme. Frå nå av må du sitja i baksetet. Eg vil ikkje ha ein så uhøfleg gut ved sida av meg. Du svarar meg ikkje når eg snakkar til deg, og du slamrar igjen bildøra kvar gong du går ut! ropar taxisjåføren sint til skuleeleven han hentar kvar morgon.

Ein kunne kanskje tru at ei av bjøllene til sjåføren skulle ringa, når det er ein skule for elevar med særlege behov, som han kjører guten til kvar morgon. Men sjåføren ser berre ein uhøfleg gut.

Andre ser ein gut som ikkje forstår sosiale kodar like godt som andre. Utskjellinga gjer ikkje guten meir pratsam i bilen framover.

For å lese saken må du være abonnent

Bestill abonnement her

KJØP