Historisk samarbeid mellom UNICEF og Oljefondet

UNICEF og Oljefondet lanserer rettleiing til internasjonale kledeselskap. - Kan vere vanskeleg for bedrifter å ta i bruk, seier leiar i etisk bedriftsnettverk.

Bangladeshi women workers stand in line for security check, to go out for lunch at a textile factory on the outskirts of Dhaka, Bangladesh, Wednesday, Feb. 2, 2005. The European Union has decided to give Bangladesh zero tariff entry into its $ 70 billion clothing market from July this year, a move that may boost the country's export to the EU, according to media reports. Bangladesh, a nation of 140 million people, earns three-fourths of its foreign exchange from textile exports. The industry directly employs 1.8 million people and indirectly provides work for about 5 million. (AP Photo/Manish Swarup)
Kvinner i Bangladesh står i kø for å gå ut til pause ved ein tekstilfabrikk utanfor Dhaka i Bangladesh. Foto: AP Photo/Manish Swarup
Dagleg leiar i Etisk handel, Heidi Furustrøm. Foto: Etisk handel Norge
Dagleg leiar i Etisk handel, Heidi Furustrøm. Foto: Etisk handel Norge
Jens Aas, fagansvarleg for berekraftige investeringar. Foto: Privat
Jens Aas, fagansvarleg for berekraftige investeringar. Foto: Privat
Publisert Sist oppdatert

I forkant av Verdensdagen mot barnearbeid den 12. juni, lanserer UNICEF i samarbeid med Norges Bank Investment Management (NBIM), betre kjent som Oljefondet, ei rettleiing til sko- og kledebransjen for å betre innverknaden på barns rettar.

Rettleiinga er eit resultat av UNICEF og Oljefondets samarbeid om eit internasjonalt nettverk av sko- og kledeselskap, kor blant anna merkevarer som H&M, Adidas og VF Corporation har deltatt. Oljefondet har tunge investeringar i alle tre.

Rettleiing

Subscribe for full access

Get instant access to all content

Powered by Labrador CMS