Den vesle festivalen som blei ein gigant

MUSIKK: Publikum er nesten hundre gonger så stort som for 25 år sidan. Men ideen bak Øyafestivalen er den same: Kvalitet.

HØGDEPUNKT: Blant høgdepunkta så langt under Øyafestivalen var konserten med den britiske 54-åringen PJ Harvey, meiner Alf Kjetil Walgermo.
HØGDEPUNKT: Blant høgdepunkta så langt under Øyafestivalen var konserten med den britiske 54-åringen PJ Harvey, meiner Alf Kjetil Walgermo.
Publisert Sist oppdatert

Litt over tusen menneske fekk med seg den første Øyafestivalen i 1999. Det var ein kompisgjeng knytt til eit knippe musikklubbar i Oslo som drog i gang festivalen, og bookingsjef Claes Olsen kjente nesten alle som kom dit for å høyre band som Big Bang, Madrugada, Jaga Jazzist og Midnight Choir. Iallfall ifølgje bookingsjefen sjølv. Kanskje var det ei mild overdriving Olsen framførte under den vesle opningstalen før 25-års-jubilumskonserten denne veka. Men langt frå sanninga er det vel heller ikkje.

Øya er den vesle festivalen som blei ein gigant. Frå dei første åra på Kalvøya – derav festivalnamnet – blei Øyafestivalen raskt større etter at han flytta til Middelalderparken i Oslo sentrum, og seinare vidare til Tøyenparken. Frå det første «vippepunktet» i 2002, med Motorpsycho på plakaten, har Øya vore ein stor musikkfestival. Besøkstala har etter kvart lege jamt på mellom 80.000 og 100.000 besøkande over fire dagar.

Irriterande lydlekkasje

Subscribe for full access

Get instant access to all content

Powered by Labrador CMS