Et problematisk innsalg

ANMELDELSE: Det er verdt å lytte til Peder Tellefsdals engasjement, men hans metode er også snarveien til nok en runde med motløshet og utbrenthet.

Tellefsdal
REBRANDING: Peder Tellefsdal ønsker å hjelpe menigheter og kristne organisasjoner å øke sine medlemstall og treffe et moderne publikum, og har derfor selv gitt ut boken «Rebranding The Church», men vår anmelder er kritisk til om han vil lykkes.
Publisert Sist oppdatert

For fem hundre år siden trengte kirken en reformasjon. Et halvt årtusen senere trenger den en rebranding, ifølge «ekspert i klar kommunikasjon», Peder Tellefsdal fra Arendal.

Nå ønsker han å hjelpe menigheter og kristne organisasjoner å øke sine medlemstall og treffe et moderne publikum, og har derfor selv gitt ut boken Rebranding The Church, en bok skrevet på engelsk for, ifølge han selv, å nå et større marked.

Jeg må ærlig å innrømme at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gripe denne boken an, eller denne teksten om boken.

Subscribe for full access

Get instant access to all content

Powered by Labrador CMS