Et problematisk innsalg
ANMELDELSE: Det er verdt å lytte til Peder Tellefsdals engasjement, men hans metode er også snarveien til nok en runde med motløshet og utbrenthet.
REBRANDING: Peder Tellefsdal ønsker å hjelpe menigheter og kristne organisasjoner å øke sine medlemstall og treffe et moderne publikum, og har derfor selv gitt ut boken «Rebranding The Church», men vår anmelder er kritisk til om han vil lykkes.
Mona Hauglid/Vårt Land
For fem hundre år siden trengte kirken en reformasjon. Et halvt årtusen senere trenger den en rebranding, ifølge «ekspert i klar kommunikasjon», Peder Tellefsdal fra Arendal.
Nå ønsker han å hjelpe menigheter og kristne organisasjoner å øke sine medlemstall og treffe et moderne publikum, og har derfor selv gitt ut boken Rebranding The Church, en bok skrevet på engelsk for, ifølge han selv, å nå et større marked.
Jeg må ærlig å innrømme at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gripe denne boken an, eller denne teksten om boken.