Mørkeblått og oransje: Hovedorganisasjonen KA får ny logo

HOVEDORGANISASJONEN KA: Den kirkelige arbeidsgiverorganisasjonen skifta navn i april. Med ny grafisk profil er omstillinga sluttført.

KRY: Hovedorganisasjonen KAs direktør Marit Halvorsen Hougsnæs og kommunikasjonsdirektør Trygve W. Jordheim er godt fornøyd med ny logo.
KRY: Hovedorganisasjonen KAs direktør Marit Halvorsen Hougsnæs og kommunikasjonsdirektør Trygve W. Jordheim er godt fornøyd med ny logo.
Publisert Sist oppdatert

I forlengelse av at organisasjonen endra navn i april, har Hovedorganisasjonen KA nå fått ny visuell profil.

Dermed er omlegginga fra det gamle navnet – KA Arbeidsgiverorganisasjon for kirkelige virksomheter – komplett.

Kommunikasjonsdirektør Trygve W. Jordheim omtaler endringa som en «total make-over», og opplyser at endringa har holdt seg innafor budsjettramma på 200.000 kroner.

Subscribe for full access

Get instant access to all content

Powered by Labrador CMS