Dårleg «branding» kan ha gitt kyrkja rekrutterings-knekk: – Må begynne å framsnakke yrket vårt

IDENTITETSKRISE: Konsulentar oppmodar Den norske kyrkja til å bygge «merkevare» og jobbe med «employer branding» for å tiltrekke seg fleire til kyrkjestillingar. Men med mangfald som fremste verdi, stiller fleire spørsmål ved å gi kyrkja eitt «image».

KONSULENTSPRÅK: Kyrkja er i sin natur ikkje éi eining, meiner Kjersti Gautestad Norheim. Med mangfald som viktigaste verdi meiner ho det er vanskeleg å gi kyrkja eitt «brand».
Publisert Sist oppdatert

Då prest og kyrkjerådsmedlem Kjersti Gautestad Norheim på fredag førte saka «Rekrutteringsstrategi for Den norske kirke», rynka fleire i Kyrkjerådet på nasen. Ein rapport om kyrkja sin attraktivitet som arbeidsplass, laga av konsulentselskapet PwC, var blant det som låg bak saka.

Men språket, og nokre av konklusjonane i rapporten, var framande. På det store spørsmålet: «Korleis skal DNK få nok prestar til å fylle gapet på 200 som kan vere ein realitet fire år?», gir rapporten fleire svar.

To av dei er betre «employer branding» og ei merksemd på kyrkjas utad «bilde av splittelse». Saksordførar Norheim delte fleire i rådet sine reaksjonar.

For å lese saken må du være abonnent

Bestill abonnement her

KJØP