Sponser Dødssyndene
Jan Erik Nilsen vil «avdemonisere menneskelige svakheter». Han sponser «De syv dødssyndene» mens andre annonsører rømmer.
Kristopher Schau (t.v.) får støtte for tv-serien om de syv dødssynder fra ny annonsør.
Scanpix
– Rekk opp hånden den som hverken har følt misunnelse eller begjær, har vært hovmodig, grisk eller sint, sier Nilsen, eier og styreleder i rådgivningsfirmaet Eksperthjelp As, til Hegnar Online.
Nå har bedriftens nettside kjøpt annonseplass til Kristopher Schaus omdiskuterte TV 2-serie om dødssyndene.
Skummelt. Jan Erik Nilsen synes det er en skummel utvikling hvis annonsører lar seg presse av misfornøyde tv-seere, slik tilfellet har vært i denne saken. Vårt Land har tidligere fortalt at både Expert, Maxbo, Coca-Cola og Disney har trukket seg som annonsører for programmet.
Bestill abonnement her
KJØP