Sponser Dødssyndene

Jan Erik Nilsen vil «avdemonisere menneskelige svakheter». Han sponser «De syv dødssyndene» mens andre annonsører rømmer.

Kristopher Schau (t.v.) får støtte for tv-serien om de syv dødssynder fra ny annonsør.
Publisert Sist oppdatert

– Rekk opp hånden den som hverken har følt misunnelse eller begjær, har vært hovmodig, grisk eller sint, sier Nilsen, eier og styreleder i rådgivningsfirmaet Eksperthjelp As, til Hegnar Online.

Nå har bedriftens nettside kjøpt annonseplass til Kristopher Schaus omdiskuterte TV 2-serie om dødssyndene.

Skummelt. Jan Erik Nilsen synes det er en skummel utvikling hvis annonsører lar seg presse av misfornøyde tv-seere, slik tilfellet har vært i denne saken. Vårt Land har tidligere fortalt at både Expert, Maxbo, Coca-Cola og Disney har trukket seg som annonsører for programmet.

For å lese saken må du være abonnent

Bestill abonnement her

KJØP