Kulturkrig er ikkje valkampstrategi

Donald Trump surfa til valsiger på ei bølge av anti-woke. Dag-Inge Ulstein forreknar seg om han satsar på å gjere det same.

MODELL: Det er ikkje sikkert at Dag-Inge Ulstein har sett til Trump for å finne inspirasjon til kulturkrig, men kanskje han burde gjere det for å finne inspirasjon på økonomisk politikk.
MODELL: Det er ikkje sikkert at Dag-Inge Ulstein har sett til Trump for å finne inspirasjon til kulturkrig, men kanskje han burde gjere det for å finne inspirasjon på økonomisk politikk, meiner Sigrid Rege Gårdsvoll.
Publisert Sist oppdatert

I landet der politisk TV-reklame ikkje berre er ein viktig del av kommunikasjonen i valkampen, men også ein milliardindustri, fløymer lineær TV over av meir og mindre gode eksempel på sjangeren i månadane fram mot valet. Som regel er ikkje desse reklamane noko særleg å skrive heim om.

Sjokkeffekten

Nokre gonger kjem det likevel ei reklame som på eitt eller anna vis er ekstraordinær, i den grad at den får eit eige liv og kan endre kursen i valkampen.

Subscribe for full access

Get instant access to all content

Powered by Labrador CMS