Kompani Lauritzen-generasjonen fryktar TikTok med god grunn
Vi foreldre har vore for naive om bruken av sosiale medier – både for oss sjølv og borna våre. Det burde ikkje vore naudsynt at PST måtte ringe i alarmklokkene for å skjerpe oss.
BEST: Er du villig til å bli den beste versjonen av deg sjølv? Spørsmålet som TV-oberst Dag Otto Lauritzen stiller utvalde kjendisar i reality-serien Kompani Lauritzen går som eit ekko blant norske ungdommar når dei reflekterer over eigen bruk av sosiale medier, skriv kommentator Emil André Erstad.
Matti Bernitz
Er du villig til å bli den beste versjonen av deg sjølv? Spørsmålet som TV-oberst Dag Otto Lauritzen stiller utvalde kjendisar i reality-serien Kompani Lauritzen går som eit ekko blant norske ungdommar når dei reflekterer over eigen bruk av sosiale medier.
I den rykande ferske «Medietrender Ung»-rapporten frå Kantar Media, ser vi at mange tilsynelatande ønsker å svare «ja, oberst». Det er nemleg ein aukande trend at ungdom fokuserer på å optimalisere seg sjølv. Dei set individet først. Det viktigaste for ungdommane er seg og sitt.
Fanga i straumen av innhald
Bestill abonnement her
KJØP