Kompani Lauritzen-generasjonen fryktar TikTok med god grunn

Vi foreldre har vore for naive om bruken av sosiale medier – både for oss sjølv og borna våre. Det burde ikkje vore naudsynt at PST måtte ringe i alarmklokkene for å skjerpe oss.

kk
BEST: Er du villig til å bli den beste versjonen av deg sjølv? Spørsmålet som TV-oberst Dag Otto Lauritzen stiller utvalde kjendisar i reality-serien Kompani Lauritzen går som eit ekko blant norske ungdommar når dei reflekterer over eigen bruk av sosiale medier, skriv kommentator Emil André Erstad.
Publisert Sist oppdatert

Er du villig til å bli den beste versjonen av deg sjølv? Spørsmålet som TV-oberst Dag Otto Lauritzen stiller utvalde kjendisar i reality-serien Kompani Lauritzen går som eit ekko blant norske ungdommar når dei reflekterer over eigen bruk av sosiale medier.

I den rykande ferske «Medietrender Ung»-rapporten frå Kantar Media, ser vi at mange tilsynelatande ønsker å svare «ja, oberst». Det er nemleg ein aukande trend at ungdom fokuserer på å optimalisere seg sjølv. Dei set individet først. Det viktigaste for ungdommane er seg og sitt.

Fanga i straumen av innhald

For å lese saken må du være abonnent

Bestill abonnement her

KJØP