Har skutt Egil Svartdahl til sosiale medier-himmelen
Med 20.000 visninger daglig er videoandaktene fra Plussord trolig Kristen-Norges største suksess på sosiale medier noensinne, mener Stian Reinhartsen i Reinhartsen Media. Han får støtte fra Tro & Medier.
Kristoffer Bø og Stian Reinhartsen i Reinhartsen Media arbeider daglig for å gi andaktsvideoene til Plussord en innbydende innpakning tilpasset sosiale medier. – Så langt vi kan se er dette den største suksessen på sosiale medier i Kristen-Norge noensinne, sier Reinhartsen.
Erlend Berge
– Dette er en full home run. Vi har skutt Egil Svartdahl til sosiale medier-himmelen, sier Stian Reinhartsen.
Han er Chief Brand Officer i Reinhartsen Media, som spesialiserer seg på markedsføring på sosiale medier. I snart et år har de arbeidet for å spre daglige videoandakter med pastor Egil Svartdahl på sosiale medier. Med 20.000 visninger i snitt hver eneste dag, kan de slå fast at konseptet Plussord har blitt en braksuksess.
Plussord ble lansert i slutten av oktober i fjor og produseres av TV-Inter. Når året er over, anslår Reinhartsen at videoene vil ha mellom syv og åtte millioner visninger og være delt over 100.00 ganger.
Bestill abonnement her
KJØP