Denne guten i kampanjen til Bibelselskapet finst ikkje

KUNSTIG INTELLIGENS: Bibelselskapet brukar datagenerert barnebilde i kampanje. – Det ligg personvernmessige vurderingar til grunn, seier generalsekretæren.

Bibelselskapet, kampanje Bibelbruk barn, Sak om bruk av KI-bilde, datagenererte.
DATAGENERERT: Denne guten skal gje folk lyst til å støtte Bibeselskapet. Men han er ikkje ekte.
Publisert Sist oppdatert

Den siste tida har Bibelselskapet rulla ut ei ny innsamlingskampanje med fokus på barn og bibellesing.

«Alt for mange barn og unge i Noreg veks opp i ikkje-kristne heimar». «Me treng di hjelp no slik at barn og unge, lærarar, sundagsskulelærarar og foreldre/foresatte også framover kan lese Bibelen gratis på bibel.no» er delar av bodskapen. Dette kjem fram mellom anna i annonsar hjå Vårt Land og på Bibelselskapet si nettside.

Til å illustrere kampanjen brukar dei det som tilsynelatande ser ut som foto av ein gut i eit klasserom, og av ei lita jente utandørs.

Powered by Labrador CMS