Daniel og Heidi førebyggjer sjølvmord frå heimekontoret

KIRKENS SOS: Korona tvinga fram digitalisering og heimekontor for frivillige hjå kristenesta til Kirkens SOS. Det førte til at nye grupper frivillige kan bidra.

Daniel og Heidi er frivillige for Kirkens SOS frå heimekontor.
FLEKSIBELT: For Daniel og Heidi har Kirkens SOS sine nye digitale løysingar gjort det enklare å bidra som frivillige. Spesielt chat og meldingstenestene kan ein svare på frå overalt, medan telefonsamtalene krever at ein sit meir skjerma av omsyn til personvernet.
Publisert Sist oppdatert

Daniel er ein fersk frivillig i krisetenesta til Kirkens SOS. Han bur i Bodø, og har dermed godt over femti mil til nærmaste vaktrom, som er basane der dei frivillige i Kirkens SOS tradisjonelt sett har svart på telefonar og meldingar. Det ville vore utenkeleg for Daniel å vera frivillig viss han måtte reise til Tromsø for kvar vakt.

Men takka vera den omfattande digitaliseringa organisasjonen måtte gjennom då Noreg stengde ned i fjor, kan no folk som bur langt unna vaktromma også bidra med tid og innsats inn i Kirkens SOS. Organisasjonen tilbyr ei heildigital teneste, der både kursing, rettleiing og vaktene skjer heimanfrå.

– Eg har akkurat fullført innføringskurset og hadde mi fyrste prøvevakt i går, fortel Daniel.

Subscribe for full access

Get instant access to all content

Powered by Labrador CMS