Bygger merkenavn for troen
Menigheten i ryggen, klar strategi og merkevarebygging skal være nøkkelen til trosopplæringssuksess. DEBATT: Hva er dine tips til trosopplæring?
Mandal og Holum menighet har et rikholdig trosopplæringsprogram. Bevegelse til sanger et av virkemidlene som treffer barn og unge på deres hjemmebane. Fra venstre Ragnhild Lied, Per Ragnar Haraldstad, Beate Frikstad og Frode Eikrem demonsterer.
Anders A. Aanensen
Nøkkelen til suksess er merkevarebygging. De fleste barneforeldre i Fjell forbinder T-dagen med noe bra. Vi har jobbet mye med dette for å skape gjenkjenning blant annet gjennom egen logo, sier Elisabeth Møll Jung.
LES OGSÅ: Narvestad stjal showet
Nominert. Ordene kunne godt stammet fra et foredrag for næringslivet. Denne gang faller de på trosopplæringskonferansen i Lillestrøm. Myskja er en del av trekløveret som har skapt T-dagen i Fjell menighet utenfor Bergen.