Ekspertenes dom over ny kirke-kampanje

Den norske kirke varmer opp til det kommende kirkevalget med reklamekampanjen «Rom for deg». – Må utfordre mer, sier markeds­føringsekspert Trond Blindheim.

###
Cecilie Staude, lektor ved BI.
Cecilie Staude, lektor ved BI.
Publisert Sist oppdatert

Fra og med i dag kan du se den nye kampanjen til Den norske kirke (Dnk) over hele Norge. Kampanjen viser elleve vanlige mennesker med hvert sitt budskap, knyttet sammen av mottoet: «Rom for deg». Med denne bildeserien skal Dnk minne Norge 
om kirkevalget i september.

– Vi mener den sier noe
 vesentlig om kirkevalget. Nemlig at kirken er tilgjengelig for alle, at alle kan være med, og at man ved å gi en stemme kan være med å påvirke og sikre en landsdekkende og aktiv folkekirke, sier kommunikasjonsdirektør Ingeborg Dybvig.

LES MER: Den store guiden til Kirkevalget 2019

Subscribe for full access

Get instant access to all content

Powered by Labrador CMS