– Du kan ikkje ha jazzfestival i Noreg utan å bruke kyrkja

JAZZ OG KYRKJE: Med Moldejazz slapp «djevelens musikk» inn i Den norske kyrkja. Redaktør Audun Vinger meiner samarbeidet med kyrkja har endra både jazzen og kyrkjemusikken. 

JASS og JAZZ: Før 60-talet var det utenkjeleg at jazz kunne spelast i kyrkja. Her er Tricia Boutté saman med Ytre Suløens Jass-ensemble i Molde Domkire under fjorårets Moldejazz,
Publisert Sist oppdatert

«Why should the devil have all the good music?» var tittelen til ein 1972-låt skrevet av den amerikanske kristenrockaren Larry Norman.

«Djevelens musikk» var då knytta til populærmusikken, slik som rock og jazz.

Lite visste han at allereie i 1961, året Moldejazz blei etablert, hadde Otto Christian «Kikkan» Sættem og Per Inge «Pingen» Hansen dratt denne djevelens musikk, eller jazzen, med inn i Molde Domkyrkje.

For å lese saken må du være abonnent

Bestill abonnement her

KJØP