– Du kan ikkje ha jazzfestival i Noreg utan å bruke kyrkja
JAZZ OG KYRKJE: Med Moldejazz slapp «djevelens musikk» inn i Den norske kyrkja. Redaktør Audun Vinger meiner samarbeidet med kyrkja har endra både jazzen og kyrkjemusikken.
JASS og JAZZ: Før 60-talet var det utenkjeleg at jazz kunne spelast i kyrkja. Her er Tricia Boutté saman med Ytre Suløens Jass-ensemble i Molde Domkire under fjorårets Moldejazz,
Håvard Bævre Ellingsgård / Moldejazz
«Why should the devil have all the good music?» var tittelen til ein 1972-låt skrevet av den amerikanske
kristenrockaren Larry Norman.
«Djevelens musikk» var då knytta til populærmusikken, slik som rock og jazz.
Lite visste han at allereie i 1961, året Moldejazz blei etablert, hadde Otto Christian «Kikkan» Sættem og Per Inge «Pingen» Hansen dratt denne djevelens musikk, eller jazzen, med inn i Molde Domkyrkje.
Bestill abonnement her
KJØP