Hvorfor har Vårt Land innført brukerinnlogging på vl.no?
Norske medievanene er stadig i endring, og mange ønsker og holde seg oppdatert og lese nyheter på digitale plattformer. Vi tilbyr nå tilgang til vår e-avis slik at du kan lese Vårt Land hvor som helst når som helst i flere av våre abonnement.
Hva består komplettbonnement til Vårt Land av?
Med vårt komplettbonnement får du full tilgang på hele Vårt Land både på papir og nett. Vi har gjort det enklere for deg som leser. Du kan selv velge om du ønsker å lese oss på papir, nett, mobil, som e-avis eller på lesebrett. Søkefunksjonaliteten er forbedret og du har nå tilgang til hele Vårt Lands arkiv.
Jeg er abonnent, men klarer ikke logge meg inn med brukernavnet og passordet fra «Min side»?
Du må lage deg nytt brukernavn med din e-postadresse eller mobilnummer, og eget passord for å få digital tilgang. Du kan siden bruke det nye brukernavnet og passordet for å logge deg inn på «Min side».
Hvilke digitale produkter får jeg tilgang til når jeg abonnerer?
Med digital tilgang får du tilgang til e-avis som du kan lese online eller laste ned til din PC, nettbrett eller mobil, og lese når du ønsker det.
Jeg er papirabonnent på Vårt Land. Hva gjør jeg for å kunne lese avisen digitalt?
Per i dag er det kun de som har et rent digitalt abonnement, Helg+Digital eller komplettabonnement som har tilgang til vår e-avis. Ta kontakt med kundesenteret (telefon: 22 310 350) for å endre ditt abonnement.
Jeg har glemt passordet mitt. Hvordan får jeg nytt?
Dersom du har glemt passordet ditt, kan du trykke på lenken «Jeg har glemt passord» i påloggingsvinduet. Skriv inn din e-postadresse eller mobilnummer, og du får tilsendt en engangskode. Tast inn engangskoden, og du kan lage ditt nye passord.
Jeg har ikke fått e-post eller sms med engangskode for å bekrefte meg som bruker. Hva gjør jeg?
Hvis du har skrevet inn e-postadresse, sjekk søppelpost for å se om ikke mailen kan ha havnet i søppelfilteret. Hvis du ikke finner e-posten der, kan det hende e-post eller telefonnummer er skrevet feil. Skriv inn e-post eller mobilnummeret ditt på nytt, så får du tilsendt en ny engangskode og kan fortsette registeringen din.
Jeg var logget inn på vl.no, og plutselig har jeg ikke lenger tilgang
Sjekk først at du er innlogget. Det kan også være at ditt abonnement er utløpt. Da må du fornye din tilgang ved å bestille nytt abonnement. Det gjør du enkelt her!
Jeg husker ikke kundenummeret mitt. Hvor finner jeg det?
Kundenummeret ditt finner du på din faktura, ved å logge deg inn på «Min side», eller ved å ta kontakt med kundeservice på telefon: 22 310 350
Hvordan får jeg tilgang til «Min side»?
Gå inn på «Min side» via menyen på høyre side. Tast inn kundenummer, mobilnummer eller e-postadresse og følg instruksjonene.
Hvorfor må jeg lage nytt brukernavn og passord til «Min Side» når jeg har dette fra før?
Den nye logginnløsningen krever nytt brukernavn og passord. Dette kan du bruke både til innlogging for å lese e-avisen, og til å logge deg inn på «Min side».
Jeg får melding om at passord er feil. Hva gjør jeg?
Passordet er det du opprettet da du registrerte deg som digital bruker første gang. Har du glemt passordet ditt, klikker du på lenken «Jeg har glemt passord» i innloggingsvinduet. Merk at passord er sensitivt for små og store bokstaver.
Hvorfor står det MediaConnect på vinduet når jeg registrerer meg og/eller logger inn?
MediaConnect er Vårt Lands samarbeidspartner innen abonnementshåndtering, og de har utviklet innloggingsløsningen som gjør at du som abonnement nå kan få tilgang Vårt Land e-avis og «Min side». Når du logger deg inn på vl.no verifiseres din brukertilgang mot MediaConnect sitt system. MediaConnect er en viktig samarbeidspartner for mange norske aviser og magasiner.
Hva er DIBS?
DIBS er vår samarbeidspartner for betalingstjeneste på nett. DIBS sørger for at din kortbetaling på nett gjennomføres på en trygg og sikker måte.