- At kyrkjer har nådd ut til folk digitalt er berre flott
Kyrkjelege kommunikasjonsfolk er provosert av misjonskyrkjepastor Erik Andreassen, som meiner digitalsatsinga til Den norske kyrkja har gjort ho til «alt det djevelen frista Jesus med, og som han takka nei til».
Kommunikasjonsrådgjevar Tor André Ljosland i Den norske kyrkja reagerer på innlegget til Erik Andreassen. – At kyrkja har evna å nå ut på digitale flater er berre kjempepositivt, seier han. Foto: Ole Stian Jørgensen
Ole Stian Jørgensen
I ein kommentar i Vårt Land uttrykte pastor i Misjonskirken Oslo seg kritisk til dei som har vore begeistra for norske menigheter sin suksess med å nå ut digitalt under koronakrisen.
«Det er selvsagt forlokkende i en tid hvor suksess måles i klikk og i en verden hvor Influencer har blitt en tittel. I denne tiden ble kirken relevant, populær og innflytelsesrik. Med andre ord: alt det djevelen fristet Jesus med, og som han takket nei til», skriv misjonskyrkjepastoren.
Reagerer