Sparer 19 millionar på å ikkje senda ut valkort

DEMOKRATI: Kyrkjevalet er i gang, og minst 14 millioner kroner går med på reklamekampanjar. Samstundes sparer Den norske kyrkja 19 millioner kroner på å ikkje senda ut fysiske valkort.

17.08.2023
I BYBILDET: Informasjon om kyrkjevalet dukkar opp i byane, som her i Oslo.
Publisert Sist oppdatert

«Hei du, lenge sidan sist? Var det i jula, i ei gravferd eller i eit bryllaup i fjor sommar? Eller går du kanskje ofte i kyrkja?»

Slik starta brosjyren som Den norske kyrkja sende ut i samband med kyrkjevalet i 2019. Brosjyren gjev ei innføring i kva kyrkjevalet er for noko, og inneheldt eit valkort.

Utsending av fysiske valkort i posten var det største og mest kostbare enkelttiltaket i kyrkjeval-kampanjen. I 2019 kosta utsending av desse korta 18,73 millionar kroner.

For å lese saken må du være abonnent

Bestill abonnement her

KJØP